donderdag, november 10, 2005

Hokey Spokes


Afgelopen zaterdag stond er een stuk over fietsverlichting in de Volkskrant. Mijn oog viel op de term "kermisverlichting". Er werd gesproken over LED's welke je aan je spaken bevestigt en fraaie patronen trekt tijdens het rijden. Als erkend gadgetfreak besloot ik dit uit te pluizen. Uiteindelijk kwam ik op de site terecht van de Hokey Spokes. Wat een waanzinnig spul! Jammer dat het zo duur is anders zou ik mijn fiets vol hangen met deze verlichting. Vergeet niet op deze link te klikken voor het filmpje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ziet er geestig uit, maar die prijs....ken je fiets van kope!!

Als fiets freak zou je als je deze kant op komt ook even langs http://www.goossensraceshops.nl/ groenlo moeten gaan.
Het is nu uitverkoop. Rond kerst is het er echt leegverkoop. Ben er een maal geweest en toen was het trekken aan de spullen om wat mee te krijgen. Leek de Wibra wel maar dan met fietsen en fiets spullen.

Henk!