woensdag, november 23, 2005

Rust is over


Vandaag was het wat minder weer dan maandag of dinsdag. Voor het fietsen viel het wel mee, ietwat fris, maar zeer weinig wind. Op Nitro besloot ik een nieuw rondje te maken. Vanaf het werk reed ik naar Schipluiden, Delft en Kandelaar. Over de Kandelaarsbrug reed ik langs de Schie riching begraafplaats. Vervolgens onder de A13 door richting Berkel en Rodenrijs. Hier was men druk bezig aan een soort van tunnel leek het.
Ik besloot een smal paadje te pakken wat zo de polders in dook. Helaas liep dit dood bij 2 boerderijen. Nou ja, dan maar wat extra kilometers. :-) Via Oude Leede werd de bekende route richting Kandelaar weer opgepikt. Hier vloog een roedel ganzen over met een indrukwekkend gegak. Op zoek naar warmer oorden? Vandaar via Schiedam naar Vlaardingen. Door de Broekpolder langs de Boonervliet naar Maasland, parallelweg en Herenlaan. Eenmaal van de fiets af liep ik als een cowboy die drie dagen in het zadel heeft gezeten. Ik zal toch de afstand tussen zadel en trapper eens vergelijken met de Tirreno. Moe maar voldaan sprong in onder de douche om fris nog een paar uur achter de werkplek te kruipen. In totaal werden 48,5 km afgelegd in 24,8 km/u.

Geen opmerkingen: