zondag, november 27, 2005

Wat mankeert de Baksteen?


Verbaasd keek ik naar mijn kilometerteller. Hij gaf 22, 23 km per uur aan. Nu reed ik wel op mijn brede bandenfiets, maar er stond weinig wind. Om de een of andere reden kon ik er niet meer vaart in krijgen. Slechte benen dus. Na een 7-tal km dacht ik dat het misschien wel verstandig was gelijk naar huis te rijden. Maar, bedacht ik mij, mogelijk gaat het straks beter als ik wat opgewarmd ben.
Dit bleek helaas niet het geval... Als een bejaarde reed ik mijn rondje, naar Schiedam, en via de Kandelaar, Delft, Schipluiden en Maasland naar huis. Onderweg was de moraal ook flink ingekakt, en teleurgesteld over de rit parkeerde ik de fiets achter op de plaats. Er werden 40 km afgelegd in 23.5 km/u.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zieke beentjes????? Overtraind?????

Beterschap jongen.

Groet, Ed

Anoniem zei

je word ouder papa,

gr. Bert