vrijdag, april 01, 2005

Michael!

Wat was het schitterend weer vandaag. Genietend reed ik mijn vaste rondje richting Schiedam. Bij Schiedam werd ik ingehaald door een andere wielrenner. Deze kwam mij wel erg bekend voor! Het was Michael Boogaard himself!! Als een speer ging ik achter hem aan, en met tegen 40 in het uur kon ik langszij komen. Voorzichtig probeerde ik, met de lucht die ik nog had, een gesprek aan te gaan. Het bleek een toegangkelijke jongen te zijn. Helaas moest ik na een paar kilometers weer afhaken, het tempo lag gewoon te hoog. Michael bleek op weg te zijn naar zijn oude woonplaats Den Haag. Hij start as weekeinde in de Ronde van Vlaanderen, maar aangezien hij zich nog niet 100% voelt zal hij in dienst rijden van Eric Dekker.
Man, zoiets maak je toch maar eens in je leven mee???

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt geweldig. Heb jij weer. Ben stikjaloers.

Anoniem zei

Voor Michael was de ontmoeting waarschijnlijk ook heel bijzonder.....een schaker op een fiets! Dat zie je niet veel natuurlijk. Had je trouwens je camera niet bij je?

DeMart zei

Jammer dat het 1 april was.... ;-)
De Baksteen

Anoniem zei

Shit, dat is wel een heel goede! Maar goed, ik weet uit ervaring dat het in deze regio stikt van de wielrenners (kwam er zondag nog een bunch tegen bij de Beneluxtunnel die bij TPG bleken te werken) dus echt onwaarschijnlijk was het ook weer niet, maar inderdaad niet naar de datum gekeken...