vrijdag, april 22, 2005

Poetsen

Vanmiddag heeft de Baksteen de Tirreno onder handen genomen. Ze moet naar de fietsenmaker voor een servicebeurt. Naast deze beurt moe(s)ten er nog wat additionele zaken gedaan worden;

- Stuur iets hoger (tegen lage rugklachten)
- Slag uit achterwiel
- Nieuwe voorband
Deze heb ik zelf vervangen, de originele band was nog niet versleten maar er zat een lelijk gat aan de zijkant wat een mogelijke klapband kan veroorzaken.
- Nieuwe zadeltas
Hier ga ik mij nog ff in verdiepen, de huidige is eigenlijk te klein voor het spul wat ik mee wil slepen en scheurt derhalve uit.

De Tirreno staat er weer blinkend bij, en dat maakt de Baksteen blij.
De Baksteen zelf maakt zich op voor een fietsloos weekeinde.

De Baksteen

PS. In de schuur kneep ik nog even in de achterband van de Schicht die nog immer in Baksteen's bezit is. Hard genoeg om zo op weg te rijden.....

Geen opmerkingen: