zaterdag, april 16, 2005

Uitgespeeld

Gisterenavond speelde C.H.E.S.S. haar laatste wedstrijd van het seizoen. Een gelijkspel zou voldoende zijn om zeker niet te degraderen. Bij vette winst zou de tweede plaats gedeeld kunnen worden. We moesten tegen de hekkesluiter, en een grote overwinning werd verwacht. Net als bij voetbal, waar Feijenoord kan verliezen bij Den Bosch, is ook bij schaken de bal rond. Gedurende de avond leek het er zelfs op dat we zouden gaan verliezen. Uiteindelijk bleek dit mee te vallen en wonnen we met 5-3. Zelf verloor ik een gewonnen partij, door in tijdnood een toren kado te geven. Dit betekende mijn eerste verlies in de externe dit seizoen.


Stand in de klasse 1b der RSB
Persoonlijke uitslagen


Op het fietsfront is er ook nog wat te melden: Fietsvriend Ed heeft de Amstel Gold Race (250 km!!) gereden. Een knappe prestatie, en wel verdiend na veel trainingsarbeid. Een uitgebreid verslag (hoop ik) is binnenkort te lezen op zijn weblog.

1 opmerking:

Anoniem zei

Klasse van je fietsvriend Ed! Als ik die gele lijn op het kaartje (van zijn weblog) probeer te volgen duizelt het me al :-)
Ik wilde het op zijn weblog als commentaar zetten maar die meldt: "This blog does not allow anonymous comments". Jammer.