dinsdag, oktober 14, 2008

Goede benen, slechte benen


Titel van een wielersoap. Mocht ik zondag nog harkend achter mijn fietsvrindjes aanrijden, vandaag waren de benen plots goed.... Hoe dat kan? Schiet mij maar lek!
Al snel zat ik vanmiddag aan een gemiddelde van meer dan 30 in het uur. Via 't Woudt ging het naar Den Hoorn en Delft. Door wat vertraging was het gemiddelde ingekakt naar 29.5 km/u toen ik eenmaal de Zweth bereikte. Daar besloot ik flink hoog in de 30 te gaan rijden. Dat lukte redelijk goed. Eenmaal op de Woudweg naar huis was het consolideren. Met windje tegen [ZW3] hoefde ik de teller alleen boven de 30 te houden. Dat lukte zonder al te veel problemen. Alleen langs de surfplas werd ik bijna door een scootmobiel van het fietspad gedrukt. Of opa een slok ophad weet ik niet, maar slingeren deed ie behoorlijk in die rijdende accu! Uiteindelijk werden 41.5 km afgelegd in 30.1 km/u
Overigens schoot ik ook door de 9000 km grens heen vandaag. Nog 1000 te gaan dit jaar, 2000 is normaal gesproken ook haalbaar.
Nu maar hopen dat ik mijn inspanning niet hoef te bezuren morgenochtend bij het spinnen. Donderdagavond ga ik weer spinnen, en wel een proeflesje bij FitLine in Maassluis.

Geen opmerkingen: