vrijdag, februari 29, 2008

Philips MCD-708

Schoonpa heeft een stereo gekocht, en deze moet geinstalleerd. Hiervoor wordt de Joker ingezet aka De Baksteen! Kwart over 12 rij ik naar Papendrecht schuin voor de wind, ZW5. Het blijft droog, en zonder veel problemen kom ik rond 2 uur aan. 41.1 km in 25,8 km/uur. De stereo wordt geinstalleerd, en al snel zingt Neil Diamond een leuk deuntje in de huiskamer. Er vindt nog wat finetuning plaats, en de oude stereo verdwijnt naar zolder. Met het nieuwe speeltje laat ik de schoonfamilie achter. Om kwart over 4 rij ik naar huis. Onderweg begint het wat te druppelen en harder te waaien. Bij Charlois trek ik regenjack aan, en trek een hoesje over de rugzak. Dat is net op tijd, even later begint het te hozen. Ik ploeter rustig verder, de wind neemt helaas ook toe. Hoewel de weersomstandigheden verslechteren vermaak ik mij nog steeds. Tot er windstoten komen, ik ben dan gelukkig bijna thuis. Na 41.7 km in 22,7 km/u ben ik thuis. Wind ZW6.
Thuis trek ik een doekje langs de ketting. Droog wordt Tirreno gestald.

1 opmerking:

Anoniem zei

Met nieuw lintje?

Groet, Ed