dinsdag, februari 12, 2008

Na drie maanden


Na drie maanden rij ik weer eens met Ed. Met een zonnetje als begeleiding rijden we richting 't Woudt. Al snel worden we door een renner ingehaald wat resulteert in een 'aanpikactie'. Ik druk mijn snor en laat de renner en Ed het kopwerk verrichten. Lekker in het zog meerijden heb ik wel gemist merk ik :-)
Ik neem uiteindelijk ook over, even daarna nemen we afscheid van onze tijdelijke medestrijder. Ed en ik kunnen wat bijpraten. Er is genoeg te vertellen, en zo rijgen de kilometers zich snel aan elkaar. Na 39.1 km kan ik de prak afmaken die Lilian begonnen is. De gem snelheid komt uit op 27.9 km/u. Wind NO2.

Op het plaatje een berg die de Helderse Magneet graag wil bedwingen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

moet hij wel opschieten anders ligt er geen sneeuw meer op !

frank

Anoniem zei

Ja, ja. Ik doe mijn best. Tegen de tijd dat er geen sneeuw meer ligt ben ik te oud en blijft het bij dromen.

Ed