zaterdag, februari 09, 2008

Lek


Zaterdagochtend fietste ik met Jim op Nitro mee naar zijn gitaarles in Vlaardingen. Nadat ik hem daar afgezet had, wilde ik een boodschapje gaan doen. Onderweg naar een duitse prijsvechter had ik echter een afloper voor [voor de niet fietsers: langzaam leeglopende voorband :-)]. Ik had voor vertrek de plakspullen en pomp nog in de handen gehad. Maar hoe groot was nu de kans dat ik lek zou rijden op de mountainbike en op zijn klein stukkie? Ik had moeten weten dat die kans 50% is.... Je rijdt lek of je rijdt niet lek! Dat werd dus een wandeling naar huis van een slordige 4, 5 km.
's Middags nog even bij Cees Boer langs geweest. Mijn oog is gevallen op een Jan Janssen hybride voor het woon-werk verkeer. Er moet nog wel een nachtje over geslapen worden :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gewoon doen! Ziet er smerig goed uit en dat wordt off the road in Gorredijk ;-).

Groet, Ed

PeterK zei

Mooie fiets voor de 3e Charlois Europoort tocht (die redelijk bij jou in de buurt van start gaat) :-)
Overweeg zelf ook een hybride trouwens, maar zit altijd een beetje met mijn lengte, snel rugpijn.