vrijdag, november 16, 2007

Vogel-aars


Grappig woord eigenlijk, Vogelaars. Dit zijn mensen die vogels spotten, en gelijk een ander woord voor cloaca [latijn voor riool]. Ik moest hier aan denken terwijl ik op mijn gemakkie naar Schipluiden fietste en een paar vogelaars langs het fietspad zag. Eén van hen had een telelens op zijn camera waar zelfs Gerard Joling pijn van zou krijgen! Even daarvoor was er een roofvogel langs mij gescheerd, ik dacht een buizerd maar kon het verenpak niet helemaal thuisbrengen. Mogelijk een bijzonder beest derhalve. Eenmaal in Schipluiden reed ik langs de Vaart naar Vlaardingen. In Vlaardingen deed ik een boodschap, en toen snel naar huis. Ben al een paar dagen niet 100%, en bij thuiskomst bleek ik niet de enige, Lilian lag onder de wol in diepe rust.
Er werden 25 km in 21 km/u afgelegd op Nitro. ZW4

Geen opmerkingen: