woensdag, november 21, 2007

Met de auto


Al een paar dagen rij ik met een iets te zachte achterband. Vanochtend pomp ik deze nog snel even op. Iets te hard misschien? Als ik even later de Wip afrij richting Markt loop ik een snakebite op. Het is ong 500 meter van huis, dus loop ik met Nitro naar huis. Daar hijs ik mij in een snel pakkie, en gooi mijn spullen over in de rugzak. Als ik op Tirreno spring blijkt mijn achterwiel aan te lopen. Tijdens het rondje met Ed bleek een spaak gebroken... De fietsen gaan in de schuur en ik kijk Lilian lief aan. Ze brengt mij naar het werk, met de auto. Des middags rij ik terug mee met Joop D. trotse eigenaar van een heuse Beretta. Bij Boer haal ik mijn achterwiel op, snel en netjes gedaan Mark! Thuis plak ik de achterband van Nitro. Het rollend materiaal is weer in orde.

Geen opmerkingen: