zondag, november 11, 2007

40.6 km/u


Rond 7 uur wordt ik gewekt door de storm en regen. "Oei, dat wordt geen fietsen vanochtend!", denk ik en draai mij om. Ik kan de slaap niet goed meer vatten en om half 8 ben ik beneden. Daar stuur ik Ed een mail waarin ik onze fietsafspraak eenzijdig afzeg. Als ik mij weer naar bed begeef dommel ik weg...
Wordt er dan niet meer gefietst vandaag? Jawel, want het trekt aardig open en ook de storm lijkt wat te gaan liggen. Bram moet nog steeds op zijn nieuwe fiets rijden. We rijden gezamenlijk naar de wielerbaan waar we het schakelen oefenen. Ook rijden we wat "krakelingen" om het stuurwerk onder controle te krijgen. Dan ik het tijd om snelheid te maken. Voor de wind rijden vader en zoon 40.6 km/u. Vervolgens rijden we via de Waterweg naar huis.

Geen opmerkingen: