zondag, juli 01, 2007

Helaas geen Gouda

Rutger, de zoon van collega Ruud, moest vandaag zijn eerste wedstrijd rijden in Gouda. Ed, Peter en ik hadden afgesproken naar de fietsbaan in Gouda te fietsen om de vuurdoop van deze kleine gabber te aanschouwen. Om 8 uur vanochtend zou ik op Peet's stoep klaar staan. Helaas was het baggerweer en ipv de natte tocht besloot ik de binnenkant van mijn oogjes wat langer te gaan bestuderen. Dit was ook Peet's gedachte. Wat Ed heeft gedaan lezen we binnenkort op zijn blog ;-)
Gelukkig trok het in de loop van de dag open, en nadat ik wat natuurkunde had bestudeerd (krachten, momenten etc. ook interessante kost voor de renners onder ons...) besloot ik nog wat kilometers te gaan afleggen. Er stond een vette wind, waar ik eerst schuin tegenin moest ploegen. De benen deden gelijk auw, waarschijnlijk nog de naweeen van het rondje van gisteren. Eenmaal warm reed het een stuk beter. Ik reed weer een bekend rondje, en kwam de roeifietser weer eens tegen. Als ik poen had zou ik ook wel zo'n apparaat willen hebben. Ditmaal reed ik met een hartslagmeter, wil hier toch een gewoonte van maken. Genereert in ieder geval weer data voor een database!

Tijd: 1:59
Gem hartslag: 138
Max hartslag: 166
Verrichte arbeid 2617 kcal

Verreden km: 54
Gem snelheid: 27.7 km/u

Wind: ZW5
Temp: 19 gr
Neerslag: 0
Licht bewolkt.

Geen opmerkingen: