zaterdag, juli 21, 2007

12,7 gevulde koeken

Het is een fraaie dag vandaag, en na lange tijd zit ik weer eens op de racefiets. Rustig trap ik richting Hoek van Holland, de pulk laat ik links liggen. Zonder veel na te denken pak ik mijn rondje op. Het gaat niet eens echt verkeerd en ik kan redelijk tempo draaien. Dat ik niet helemaat fit bent blijkt na een km of 40, de batterij lijkt bijna leeg. Toch weet ik er nog 68 kilometer van te maken in 27.1 km/u. Moe kijk ik naar de laatste kilometers van Rasmussen en ben blij dat hij het geel ook morgen draagt. Even later vallen mijn luikjes dicht en lig ik snurkend op de bank. Morgen weer een rondje?
Wind: ZW4
Temp: 20 gr C
Gem. hartslag: 136
Verbruikte energie: 3310 kcal (12,7 gevulde koeken!)
Ca 2,5 uur op de fiets gezeten.

2 opmerkingen:

eduardbotter zei

Eet je die gevulde koeken dan ook nog op of zijn het virtuele koeken?

groet, Eduard

DeMart zei

Over een week of 4 moet ik de Alpen in. De koeken laat ik dus maar staan :-)