dinsdag, juli 03, 2007

'De Trekschuit' uit de vaart

Rond kwart voor 5 rij ik de DTO poort uit richting Schipluiden. Gezien de weersvoorspelling die niet erg fraai is, ben ik op mijn mountainbike Nitro. Bij Schipluiden pak ik het jaagpad richting Vlaardingen. Op dit jaagpad wordt ik overvallen door hongerklop. Natuurlijk heb ik niets te knabbelen bij me, en de dichtsbijzijnde winkel is zeker 5 km verderop. Ik drink mijn flesje water op, en ploeter in mickey mouse tempo verder. Als ik langs de Trekschuit kom, denk ik een stuk af te kunnen snijden. Als ik de Vaart oversteek kan ik gelijk naar Maasland tuffen, scheelt zeker een km of 5. De Trekschuit blijkt uit de vaart. Lees dit bericht voor de oorzaak. Een tegenvaller en ik moet verder. Ik herstel wat, en in een gezapig tempo kan ik naar huis rijden. Daar kom ik na 25 kilometer aan en frot gelijk een banaan, appel en eierkoek naar binnen. De wind was Z5, en af en toe een bui(tje).

Geen opmerkingen: