dinsdag, juli 31, 2007

Als Rasmussen!

Het gewicht wil maar moeilijk omlaag, en de Alpen komen hoe langer hoe dichter in de buurt. Nog twee weken en ik moet er aan geloven. Mogelijk is EPO een optie? Zal ik in mijn nadagen naar dit wondermiddel grijpen? Doping is toch vaak iets wat tussen de oren zit en ik besluit tot een rigoureuze ingreep; het haar moet er af! Schoonzus haalt de tondeuse tevoorschijn en alras vallen Baksteen's lokken op de vloer. Na een minuut of 20 is het leed geleden, het bolletje is nagenoeg kaal. Een uurtje later spring ik op de fiets. Als Rasmussen schiet ik over het asfalt! Dit had ik dus nodig. Alpe d'Huez ik kom er aan!
Het rondje meet 35.7 km
Ik verbrand 1828 kcal [6 Nutsen]
Het windje is West kracht 2!!!
Gemiddelde snelheid 27.1 km/u
Gemiddelde hartslag 136 beats/second

1 opmerking:

Anoniem zei

Wij wachten met spanning op de foto's... :-)