zondag, mei 27, 2007

Velocipede

Als ik langs de Waterweg rij, is het te koud voor de RVH ('vrind' van De Pelikaan uit Schiedam), wel staat er een heuse Velocipede met wat renners langs de kant. Teveel met mijn eigen ding bezig rij ik door, terwijl ik gewoon ff had moeten stoppen om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen.. Enfin, ik hobbel door en voel mij goed. Zonder al te veel inspanning duw ik 60 km weg in 27.6 km/u. Wind = ZW4. De gevolgde route loopt via Lickebaert, Surfplas, Broekpolder, Woudweg, Kandelaar, Delft, Golfbaan, Trambrug, Gaag en dan rechts voor de manege naar het Staelduinse bos, Hoek van Holland, 3x de Pulk op groot verzet, huiswaarts. Woensdag gaat Tirreno naar Cees Boer voor een beurtje zodat ie, samen met de Baksteen fris aan Zwijndrecht-Zwijndrecht-Zwijndrecht kan beginnen!

Geen opmerkingen: