zondag, maart 11, 2007

To Boldly Go

Ik heb de wekker niet gezet en rol pas laat uit bed. Rond 11 uur ben ik weg en rij voor de wind richting Maasland. Ondereg kom ik een bekende tegenligger tegen, collega Ruud. Die is vast al klaar met zijn rondje. Het is aardig weer, maar niet zo mooi als voorspeld. De zon zal zich echter, in de loop van Baksteens rondje, laten zien. Ik rij voor een boodschap naar Delft. Aangezien ik nu toch boven de Schie zit, vind ik het tijd om eens wat nieuwe weggetjes te verkennen. Bij Oude Leede rij nu richting Delfgauw, gevolgd door Pijnacker voordat ik richting Berkel/Rotterdam rij. Dan ben ik weer op bekend terrein. De steden zie je hier richting het groene hart oprukken. Hoe lang gaat dit nog goed? Gelukkig is er nog aardig wat groen, en de lente dient zich aan. Na het ronden van de Kandelaarsbrug rij ik naar huis. Eindelijk eens een tochtje van meer dan 50 km (63.6). Dat rondje met Ed heeft mijn zelfvertrouwen wel opgekrikt. Natuurlijk stond er een gemeen windje (ZW5). De gemiddelde snelheid bleef teken op 26.5 km/u. [Klik op het plaatje voor een vergroting van de route]

Geen opmerkingen: