zaterdag, maart 24, 2007

Als je vertrouwde pantoffel

De bidon is gevuld, de Baksteen is vacuum verpakt, fietstas en pomp zijn bevestigd. Het is tijd om te kijken hoe het met de ribben staat. Als ik om drie uur op de Tirreno spring, voelt het goed aan. Als het aantrekken van je vertrouwde pantoffels, het beluisteren van je favoriete CD. Een goede week niet gefietst, en dat al node gemist! Hoewel ik er een hekel aan heb door Rotterdam te crossen (Ik moet naar Papendrecht) kan dit de pret niet drukken. Bij de Kuip, reeds druk bezocht door Oranje fans, prikt het lentezonnetje ook nog even door. Ik zet af en toe aan, en ook dit lukt hoewel ik dan wel de ribben voel. Na 40 km is de pret over en kan ik onder de douche bij mijn schoonouders. Terug gaat het met de auto, jammer. Ik had nog wel een stukkie willen fietsen! De 40 km werden in 24.1 km/u afgelegd. Wind: N5
Morgen wordt er niet gefietst, Bram heeft zijn verjaardagsfeesje.

Geen opmerkingen: