dinsdag, maart 13, 2007

Hangend aan een stoplicht

Om half zeven 's ochtends rij ik de Koningin Wilhelminalaan uit. Als ik bij het stoplicht kom besluit ik de voeten niet uit de clips te halen, maar de paal van het verkeerslicht vast te houden. Met de andere hand druk ik op de knop voor groen licht en... glij weg! Het moet een fraai gezicht voor de automobilisten geweest zijn om de Baksteen naar beneden te zien glijden. Met wat pijn op de borst maak ik mij snel uit de voeten! Elf uur later, half zes 's avonds, stap ik weer op Tirreno. Ik moet half zeven thuis zijn zo heeft mijn vrouw mij telefonisch ingefluisterd. Een kort rondje derhalve, via Maasdijk en het Staelduinse Bos snel ik naar Hoek van Holland. Daar rij ik langs de Waterweg richting Maassluis. De Stormvloedkering wordt 1x op het grote blad genomen. De 21.4 km worden in 28.3 km/u afgelegd. Wind: N3/4

Geen opmerkingen: