vrijdag, maart 16, 2007

Kijkje in de toekomst?

Gisterenavond moest ik voetballen. De eerste keer dat ik versnelde voelde ik de pijn in mijn borst. Klaarblijkelijk toch wat gekneusd afgelopen dinsdag. Ik besluit te doen of ik niets mankeer en negeer de pijn. Uiteindelijk kan ik aardig uit de voeten zonder veel last. Vanochtend had ik spijt van die actie, het is een stuk erger geworden. Als ik op de fiets spring, richting de Hoek, blijft de teller rond de 24 km/u hangen. Veel harder kan ik niet, teveel pijn. Het weer werkt ook niet mee, het lentezonnetje wordt node gemist. Bij Hoek van Holland gaat het zelfs regenen. Ik voel mij ellendig.... Bij Kijkduin aangekomen ga ik richting huis. Waarschijnlijk zit ik zo over 30 jaar op de fiets en zal het dan mooi vinden. Nu vind ik het niks. De 54 km leg ik in 23.7 km/u af. Wind is W3

Geen opmerkingen: