dinsdag, februari 13, 2007

Uitgebekerd

Vanochtend, net voor het ochtendgloren, glijden Tirreno en Baksteen door het duister. Voor de wind pedaleren we naar Vlaardingen. De vogels laten een vrolijk gekwetter horen, de lente lijkt in aantocht. Als ik langs de Vaart richting Schiedam fiets blijkt de wind nog steeds een vette 6 aan kracht te hebben. Vanaf hier heb ik haar tegen, en dat voel ik ook gelijk. Ik kan geen tempo maken, en wederom ontbreekt de moraal. Ploeterend maak ik de laaste meters richting werk.
Een hete douche wacht. 22.7 km in 23.7 km/u. Wind W6

's Avonds gaat het op de fiets richting Vlaardingen waar ik opgepikt wordt door Ron. Er moet geschaakt worden, we zijn doorgedrongen tot de kwartfinale van de RSB Beker. Dat niet alleen de benen niet optimaal presteren blijkt als ik rond zet 10 vind dat ik verloren sta. De enige zet die mij redding kan bieden overzie ik ook nog. Ik ploeter nog wat door, maar als mijn tegenstander Hans Ranft, mijn dame insluit geef ik de pijp aan Maarten. Alleen Ron haalt het volle punt, dus met 3-1 is CHESS uitgeschakeld.

Geen opmerkingen: