zondag, februari 04, 2007

4400 kcal

Zondagochtend worden er een 30 kilometers op Nitro gemaakt. Het weer is nog steeds fantastisch, als dit global warming is; 100 punten :-) Risico is wel dat ik dan over een tijdje een waterfiets moet kopen :-( In de middag spring in nog even op Tirenno en duw 41.6 km weg in 27.3 km/u Wind Z2 Vlak bij huis komt een rijdende sigaar mij tegemoet rijden. Is dit Eduard? Ik moet tegen de laagstaande zon inturen. Het blijkt niet Eduard maar een fietser in een soort zilveren sigaar te zijn, ook niet mooi rond maar ietwat hoekig. De ontmoeting met Eduard zal er best wel een keer komen.. Beide tochten werden met hartslagmeter gereden. De calorieenteller op Baksteens hartslagmeter geeft 4400 kcal aan die ik vandaag verstookt zou hebben. Ik bereken snel dat ik een slordige 30 stroopwafels mag eten! Nog net kan ik mij inhouden en hou het op één.
Er is weer een fietsweek afgesloten, eindelijk met wat kilometers: 194. Totaal dit jaar net boven de 500... Nog 9500 te gaan?

2 opmerkingen:

eduardbotter zei

Ik vraag me ok wel eens af, of ik dit jaar de 10.000 wel ga halen. We moeten maar denken dat het venijn in de start van het jaar komt (of zit).
groetjes (en misschien tot ziens langs de nieuwe waterweg). Eduard

eduardbotter zei

Sorry, ik bedoelde natuurlijk staart. (maar misschien klopt start ook wel).

Ik denk dat die zilverkleurige fiets een "Alleweder" is. Dat is een soort oer model, voorganger van de Quest. Ik heb hem pas ook zien rijden
groetjes van Eduard