zondag, september 25, 2005

Heb ik weer!


Om 6u05 ging Baksteens wekker af. Een klein uur later werd de pont naar Rozenburg opgereden. Niet één fietsvrind was op komen dagen. Met een tegenwind uit het zuid-oosten ging het richting het Spui om daar het volgende pontje te pakken. Vervolgens richting Numansdorp voor een rondje Middelharnis. Het zonnetje was ondertussen gaan schijnen, een mooi polderlandschap onder Baksteen's ogen ontvouwent. Ik kreeg er plezier in, en om tempo te maken besloot ik mijn ligstuur te gebruiken. KNAP! zei één der pads. Gelukkig bleef ik op de fiets. Dat was een duidelijke domper!
De onderdelen verdwenen in de zak en ik vervolgde de tocht. Langzaam maar zeker kwam de Haringvlietbrug dichterbij.
Daar aangekomen de volgende domper; de brug was afgesloten ivm asfalteringswerkzaamheden. "Heb ik weer!", ging er door mij heen.
Er werd rechtsomkeert gemaakt en voor de wind reed ik vóór de donkere wolken in mineur naar huis.
De 75 km werden in 27 km/uur afgelegd.
Wordt Allesandro wereldkampioen vandaag?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe maak jij die kaartjes

DeMart zei

Met een Garmin GPS en Mapsource. Voor meer info, kijk in mijn archieven, 26 maart 2005.
Groet,
Mart