zaterdag, november 18, 2006

Vroeg donker

Het is al 4 uur geweest als ik op de fiets spring. De Garmin GPS geeft aan dat om 10 voor 5 het zonnetje onder zal gaan. Als dit gebeurt ben ik bij de Vlaardingse Vaart aangekomen. Van lieverlee wordt het donkerder, en als ik bij Schipluiden arriveer is het echt over met de schemer. Maar ik ben goed verlicht; 2 froglights en 2 cateyes zorgen ervoor dat ik zicht heb, en gezien wordt. Ik rij via de Gaag naar Maassluis. Als ik onder de A20 duik hoor ik het geluid van een vliegtuigmotor achter mij. Even daarna wordt ik ingehaald door een Lamborghini Murcielago. [Moest ik wel even nakijken op het Internet]. Nu heb ik niet veel met auto's, maar zelfs mijn hart ging sneller kloppen van dit fraaie gele gevaarte. Via het spoor reed ik naar huis. 39,6 km in 26,6 gemiddeld. Wind Z4/5

Geen opmerkingen: