dinsdag, november 07, 2006

Koud!

Ed en ik reden rond 4 uur de DTO-poort uit. Een kort rondje, ik moest op tijd thuis zijn omdat Lilian voor het eerst gaat Spinnen, en wel om half 7. We rijden wat rond in het Westland en veel vaart zit er niet in. Mijn benen voelen niet goed aan, maar echt getest worden ze nog niet. Maar, zo als gewoonlijk, opeens gaat het hard en moeten we kop over kop door het landschap jagen. Bij de Kandelaar zien we dat een vette SUV door de bewegende verkeersdrempel gegrepen is. Daar kan zelfs een vette 4WheelDrive niet tegenop! Ed neemt harder en langer over, ik ben de mindere. Toch komt hij op de Herenlaan niet weg. Ik trek vroeg en gelijdelijk de sprint aan. Met onbekende snelheid nader ik de meet. Ed komt langszij en ik zet nog wat extra aan. Het wordt een fotofinish en we delen de winst. Het zonnetje is al een half uur weg, en het is koud. De herfst wordt overgeslagen dit jaar? 39.9 km in 29.8 km/u Wind Z3

Geen opmerkingen: