vrijdag, juni 30, 2006

Uitgeklede Tour de France

Het is 1 uur als ik richting fietsenhok hobbel. Een paar collegae roepen mij nog toe dat ook Ulrich niet naar de Tour gaat ivm vermeend dopinggebruik. Later deze dag leer ik dat ongeveer alle favorieten thuis blijven... Ik heb echter mijn eigen problemen, de benen zijn moe van de voetbal en bier van gisterenavond. De laatste zaalvoetbalwedstrijd werd in een benauwde Olympiahal en zonder wissels afgewerkt. Tot 12 uur werd het vochtverlies aangevuld met gele rakkers, en het hongergevoel gestild met bittergarnituur. Het opstaan ging dan ook wat moeizaam vanochtend, ook omdat ik door mijn enkel gegaan was. Enfin, op de Tirreno ging het richting Schipluiden. Gezien de fysieke staat van de Baksteen werd besloten een rustig rondje te maken. Op zich een verstandig besluit aangezien het druk was op de fietspaden met dit fraaie weer. Na ongeveer 1,5 uur tikte de Baksteen thuis aan. 38 km in 27 km/u Windkracht 3 a 4 richting N. De fiets ging in de schuur, en na een snelle douche kon ik een uur op de tandartsstoel uitrusten....

Geen opmerkingen: