maandag, juni 05, 2006

Toch wat fris

Half 8 in de ochtend vertrekken Baksteen en Tirreno voor een tochtje. Het wordt een groot rondje M@rt heb ik besloten. Ik rij solo, Ed schijnt (blijkt later) ergens tussen Nijmegen en Maassluis te hangen, en Peter traint met Lex tussen Maasland en Numansdorp. In korte broek en dito shirt kom ik tot de ontdekking dat dit ietwat te optimistisch is. Het is nog knap fris, en ook de wind waait harder dan gisteren. Ik trek mij daar niets van aan, ik heb immers in dienst gezeten! Ik draai geduldig mijn rondje en geniet van de flora en fauna. Even maak ik mij ongerust of de GPS het haalt, qua batterijen. Het reservesetje is immers achterovergedrukt door fietsvrind Ed. Gelukkig red ik het, en zo is het grote rondje voor het nageslacht vastgelegd. Er worden 73 km in 26.8 km/u afgelegd. Temp = 11 grC Wind = N4

Geen opmerkingen: