zondag, mei 08, 2005

Moederdag

Na 's ochtends Lilian in de watten gelegd te hebben, ging de familie richting mijn moeder op visite. Na wat koffie en taart drukte ik mijn snor om mij in het wielertenue te hijsen. Gezien het weer werd dit lange broek en trui én de winterhandschoenen. Rond half twee vertrokken Baksteen en Tirreno richting Berkel en Roderijs, Berschehoek. Vandaar werd Rotterdam in gedoken en ging het langs de Rotte richting Kralingse Bos en dook de Brienenoord op. Gelukkig stond de wind NW, en had ik haar het grootste deel mee. Maar koud was het wel! Vanaf de brug ging het richting Dordrecht, een fraai geasfalteerd fietspad. Bij Hendrik Ido Ambacht de Noord over. Staat de brug open! En, lieve lezertjes, de Baksteen heeft niet zo veel op met hoge bruggen, zeker niet als ze open staan. Na een paar minuten kan de rit vervolgd worden, en is het nog slechts een minuut of 10 naar schoonmoeders. Ook hier wordt wat taart weggewerkt zodat de verbrande Kcal's weer aangevuld zijn :-)

De ong 65 km werden in 27 km/u afgelegd. De wind, kracht 4 a 5 kwam uit het NW

Geen opmerkingen: