zaterdag, mei 21, 2005

In vorm?

De beenspieren protesteerden flink toen de Baksteen vanmiddag zijn Tirreno besteeg. Dat rennen achter een balletje aan afgelopen donderdag, gevolgd door het flink innemen van geel vocht met witte kraag, doen mijn spieren geen goed zo lijkt het. Toch komt er langzaam maar zeker weer gang in als ik mijn rondje wegtrap. Het weer was vandaag goed. Wel werd ik onderweg overvallen door een korte edoch krachtige regenbui. Ook stond er weer meer wind dan gewenst. Dit alles mocht Baksteen's pret niet drukken! De benen veranderden van lieverlee van pijnlijke stelten in een soepel lopende motor die mij met flinke vaart door het landschap liet ploegen. Zelfs tegen de wind werd kilometers lang boven 32 km/u gekoerst. Een afgetrained ogende fietser werd ingehaald en was een km of 2 tot wieltjeszuigen gedoemd! Zo'n 100 meter nadat hij voor het eerst de kop overgenomen had, moest hij "opeens" linksaf, een incourant straatje in. Jaja.... De 43 km werden uiteindelijk in 29.2 km/u afgelegd. Een echt goede dag derhalve, dit smaakt naar meer!

Baksteen's nieuwe uitdaging? :





De Baksteen

Geen opmerkingen: