zondag, juni 08, 2008

Opvallend goede benen


Om half zes gaat het wekkertje af. Hoewel wat stram voel ik mij goed uitgerust. Ik assisteer Jim met zijn krantenwijk en draai en passant een 8-tal kilometers. Tevens raap ik 3xAA. Na thuiskomst volgt een stevig ontbijt van gebakken tomaat, ui en ei. Ik ben klaar voor een tochtje, en SMS Ed die gisteren nog wel trek had in een km of 50 in den ochtendstond. Ed laat onverwacht afweten, en alleen vertrek ik voor een rondje. Het is net 8 uur en de konijntjes springen voor de fiets weg. Het is nog erg rustig, alleen wat vroege sporters en honduitlaters kom ik tegen. Bij de Kandelaar blijkt een wandeltocht gestart. Ik constateer dat lekkere meiden niet wandelen. Wel fietsen overigens, maar dat heb je gisteren al kunnen lezen :-). Ik fiets makkelijk, en vind dat ik nog opvallend goede benen heb na de monstertocht van gisteren. Via Delf en Maasland schiet ik naar de Waterweg waar ik het fietspad parallel aan het spoor naar huis neem. Na 44 km in 26.7 km/u ga ik appels schillen voor een verse appeltaart. Kom je nog een stukkie halen Ed? ;-)
Het windje was NW2

Geen opmerkingen: