zondag, juni 22, 2008

Kater


Na het verlies tegen de Russen, gisterenavond, besluit ik de kater er maar uit te fietsen. Ik begin met een wind schuin mee naar de Hoek. Vreemd genoeg heb ik hem schuin tegen als ik, bij Vlaardingen dik 2 uur later, weer langs de Waterweg rij. Thuis zie ik dat de wind van Z naar ZW gedraaid is. Er zitten tussen deze twee momenten zo'n 58 km. Onderweg kom ik Aad nog tegen met Dribbel. Hij wandelt de kater weg. Overigens staat hij al een week droog van de peuk. Goedzo Aad! Houd vol! De windkracht was overigens 5. Ben blij dat ik vanochtend ben gaan fietsen, als ik dit schrijf zitten we al aan windkracht 7. Nu 63 km in 28.4 km per uur.
De knie blijft pijnlijk, maar op de fiets heb ik net veel problemen. De voetbal voor woensdag zal ik afzeggen om de knie niet weer te belasten.

Geen opmerkingen: