zaterdag, januari 19, 2008

Nat


Tirreno en ik rijden richting Papendrecht. Het is nat, en het blijft de hele rit nat. Volgens mij blijft het ook de rest van de dag nat. Maar echt doorregenen doet het niet. Bij Vlaardingen duik ik de Benelux door, om in Pernis weer aan het oppervlak te komen. Het lukt om een oude route te verbeteren. Ik heb nu een route naar Papendrecht die iets langer is (totaal 41.5 km) dan door Rotterdam heen. Het ontwijken van Rotterdam is mij die paar extra kilometers wel waard. Ik was bang voor veel wind uit zuidelijke richting zoals eerder deze week. De wind stond echter pal west, en was afnemend. Kortom het werd een plezierritje. Ondank het natte weer (hier en daar wel zowat op mijn plaat...) had ik nog kilometers lang kunnen blijven rijden. Ik had echter geen toestemming, van Lilian mocht ik geen 'ommetje' doen... Aangekomen in Papendrecht ben ik nat, drijfnat.
Wind: W5
Temp: 12 gr C!
Afstand: 41.4 km
Gem: 26,3 km/u

Geen opmerkingen: