zondag, januari 13, 2008

Lekker


Half 4 geeft de klok aan als ik naar buiten stap. Het is droog, en zo te voelen staat er een aardig windje. Richting Hoek van Holland heb ik 'm mee. Zuid, kracht 6 blijkt later als ik op http://www.windfinder.com/forecast/hoek_van_holland kijk. Bij de Stormvloedkering hobbel ik 3x naar boven. Vrij relaxed met wind in de rug. Afdalen gaat net boven de 40 km/u. Hier werkt de wind aardig tegen. Het gaat lekker, en ik besluit dan ook wat meer te fietsen dan de geplande 50. Het wordt donker, maar ik heb nog genoeg zicht om hier en daar wat extra lusjes in de route te weven. Als ik bij de Krabbeplas aankom vind ik het mooi geweest. Het is kwart voor 6 en ik moet nog een prakkie maken. Thuis gekomen zijn er 65 km afgelegd in 26.7 km/u. Temp 8 gr C.
Het weektotaal komt op 219 km. Kortom op schema voor another 10 K :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

klinkt goed :) ... ik moet helaas tot april wachten met fietsen :(

frank