woensdag, januari 16, 2008

Minder wind


Het is nog steeds zacht, de thermometer wijst 7 gr C aan. De wind is wat gaan liggen. Gisteren, tijdens het woon-werk verkeer, moest er hard gewerkt worden om naar huis te komen. Er zaten wat flinke windstoten bij. Overigens reed ik toen Nitro door de 6000 km heen. Vandaag, met windkracht 4 uit het zuidwesten, fiets ik naar 't Woudt. Ditmaal niet langs de Kandelaar, ik hou het fietspad tussen Delft en Schiedam aan. Dan schiet ik de Woudweg op, en via de Broekpolder pak ik het viaduct over de A20. De A20 staat helemaal vol met auto's, vast wat gebeurd richting Maassluis. Ik heb geen last van files, en hobbel rustig door naar huis. Daar wordt boerenkool met worst gegeten. De 35.2 km worden in 24.5 km/u gereden.
Het plaatje? Tsja, heeft wel iets met fietsen dacht ik ;-)

Geen opmerkingen: