zondag, december 31, 2006

10.002

Gelukt! Afgelopen week heb ik 471 kilometers afgelegd. Gelijk een weekrecord. Als ik tegen 10 uur vertrek is het droog, maar het waait nog steeds hard [ZW6]. Afgelopen nacht heeft het gestormd, en in het Lickebaert moet ik menig tak ontwijken. Tijdens deze laatste rit kom ik in de eerste kilometers Peter "De Schaaf" Gaag tegen, die zijn hondje uitlaat. Later broer Rein, ook in bezit van hond. Ook vandaag heh ik moeite met de wind, en besluit na ong 68 kilometers om het restant op de wielerbaan te volbrengen. Een goede zet, hier heb ik geen last van de wind. Ik spot een joekel van een buizerd, en ook een kraai met een witte streep over zijn vleugels. Er valt dus genoeg te zien op de rondjes rond de wielerbaan, maar ik het het wel een beetje gehad. Als ik door de 102 km schiet (in 24.6 km/u) rij ik naar huis. Daar blijft de teller op 104 steken. Na het invullen van de kilometerstanden in Excel blijkt de 10K gehaald. De Baksteen gaat rusten.
Voor al mijn trouwe lezertjes: Een fijne jaarwisseling en een gezond 2007!

4 opmerkingen:

eduardbotter zei

gefeliciteerd met je persoonlijke overwinning en de sportieve wensen voor 2007. Ik moet nog een weekje wachten voor ik de 10.000 passeer. groetjes van Eduard Botter

Anoniem zei

Felicitatie! En dit nieuwe jaar de 2e Charlois Europoort fietstocht nog erbij!

Anoniem zei

Gefeliciteerd. Het wordt echt een hit op SBS6 volgend jaar.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!