dinsdag, maart 14, 2006

"Nee, dat is volgende week pas!"


Het was een fraaie dag om een stukkie te fietsen. Op Nitro deed ik de benen pijn. Pijn, omdat ik wind tegen had en mij af wilde matten. De rit begon vanaf het werk en ging richting Schipluiden en Delft. Na ongeveer 40 minuten kon ik eindelijk voor de wind draaien. Vanaf hier ging het wat rustiger richting huis. Thuis aangekomen, rond de klok van half 7, schoof ik vermoeid aan voor de prak. "Jij moet toch voetballen vanavond?" sprak Lilian. "Nee, dat is volgende week pas!" antwoordde ik. Twijfel schoot gelijk in het bolletje, toch maar even in de agenda kijken. En ja hoor, ik moest 's avonds weer aan de bak, nu achter een balletje aan rennen. Gelukkig waren er geen wissels, anders zou je nog uit kunnen rusten :-)
Enfin, toen ik woensdag mijn bedje uit rolde deden de beentjes flink auw. Gek hé?
Er werden 28 km afgelegd in 22.4 km/u gem. Zonnetje, een paar graadjes boven 0, NO wind kracht 3.

Geen opmerkingen: