donderdag, maart 23, 2006

38.5 graden Celcius


Baksteen voelde zich niet 100%, maar de racefiets was mee naar het werk. Uiteindelijk toch maar met een ommetje naar huis. Weer rechtsaf tegen de wind in. Al na de eerste 100 meter was het duidelijk dat dit een slechte keus was. Een kilometer of 14 lang probeerde ik vaart te maken, zonder succes. Gelukkig kon ik eindelijk voor de wind gaan rijden en in een iets hoger tempo verplaatsten Baksteen en Tirreno zich richting Maassluis. Thuis aangekomen kakte ik volledig in. De thermometer toonde aan dat ik koorts had; 38.5 graden Celcius. 's Avonds om 9 uur lag ik in bed... Volgende ochtend was ik gelukkig aardig opgeknapt.
De 27.7 km werden in 23 km/uur afgelegd. Er stond een NO wind kracht 4 a 5, temperatuur een graad of 6. Opvallend veel scholeksters gezien.

Geen opmerkingen: