maandag, juni 13, 2005

Dienstreis Den Haag

Vandochtend had ik een afspraak in Den Haag. Gezien het drukke verkeer in het Haagse, besloot ik te gaan fietsen. Onder een donkere hemel reed ik heen op de Giant. Een slordige 2 uur later was de hemel open getrokken, en met een zonnetje kon ik weer terug naar het Maaslandse. (Henk, op de terugweg rèd ik doâh Rèswèk. Aldaah ben ik langs je âhwe hùisje gerède. Rèswèk is toch wel wat andars as Diere, toch?)Uiteindelijk werden er 55 km in 19 km/u afgelegd.

Vanavond werd ook de Tirreno van zand en andere ongerechtigheden ontdaan. Vervolgens werd ze gedroogd en haar ketting gesmeerd. Morgen een stukkie fietsen?

De Baksteen



Schuldig of onschuldig?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik twijfel of Henkie dit wel zal lezen !!!

DeMart zei

Ook Henk is een trouw lezer van Baksteen's avonturen!