vrijdag, oktober 29, 2004

Bijna een kwartet Ooievaar

Rond het middaguur zat de werkdag van de Baksteen er op. Buiten scheen het zonnetje, en met een redelijk oostenwindje ging het richting Kandelaar. In de Schie ploeterde een 4 met stuurman tegen de wind in. Zelf had ik de benen nog in de toeristenstand, gewoon lekker pedaleren en wat om je heen gluren. Dit leverde weer een fraai plaatje op! Bij Schiedam was een boer zijn sloten aan het uitbaggeren. Veel vogels waren hier op afgekomen, klaarblijkelijk kwam er ook wat lekkers mee met die zwarte bagger. Onder de vogels een stuk of 10 reigers en maar liefst 3 ooievaars. Dus in de remmen, om dit spul te bekijken. Jammer genoeg had ik geen fototoestel bij mij.
Thuis gekomen hadden de Blouwe Schicht en ik de xx km in 26 km/uur afgelegd. De benen voelden echter toch zwaar aan. Gelukkig had ik op tijd mijn rondje gedaan, het werd wat rabberig later deze dag met flink wat regen. Ben benieuwd of Ed nog is gaan fietsen... Morgen maar even een dagje rust en mogelijk zondag richting Breda.

Even voorstellen, de Blouwe Schicht.



's Avonds eindelijk een ligstuur kunnen scoren via Marktplaats. Snel gemonteerd op de Blouwe Schicht. Gelukkig was er voldoende plaats naast dit stuur voor de GPS (Garmin Etrex Legend) en het LED licht (Cateye EL200).


Geen opmerkingen: