zondag, september 13, 2009

Call of Duty


Via marktplaats heb ik een PC spel aangeschaft in Hellevoetsluis. Daar gaat de rit naartoe vanochtend. Na 15 km fietsen ben ik op de plaats van bestemming. Voor de wind [N5/6] is dit natuurlijk 2 vingers in de neus. Om wat extra kilometers te maken rij ik via de trambaan naar het oosten. De laatste tram reed hier 14 februari 1966. Nu herinnert de naam van het fietspad hier nog aan, en een tot kroeg omgedoopt tramstation.
Vóór Spijkenisse draai ik naar het noorden, richting Rozenburg. Het is een fraai gebied tussen Zuidland en Abbenbroek. Door de Botlek een stuk minder.
Even na 12 uur arriveer ik weer bij het pontje. Dit en volgend weekend kun je gratis gebruik maken van het veer, ivm onderhoud aan de Botlektunnel.
De benen zijn nog immer bagger, tijd voor groot onderhoud?
Op 12 oktober gaat de linkerknie in ieder geval onder het mes, de meniscus wordt wat bijgewerkt. Vandaag hou ik het op 47 km in 24,4 km/u

2 opmerkingen:

bram zei

Dank je voor het kopen pap:)







Bram

Anoniem zei

Noordenwind is heerlijk ... was gisteren in een zucht in vlissingen. Terug met de trein dat wel weer :)