donderdag, augustus 06, 2009

Raar rondje

Bram en Baksteen rijden richting Hoek van Holland. Een klapband van Bram verstoord dit rustige ritje. De band is beyond reparatie, en ook de buitenband is stuk. We moeten derhalve teruglopen naar Poortershaven. Ik heb Lilian gevraagd daar naar toe te rijden. Als Bram en fiets ingeladen zijn vervolg ik het ritje. Als ik op de Schenkelsdijk rij, zie ik een bekende brommer met een bekende berijder; broer Rein. Ik draai om en rij al snel naast hem. Het brommertje loopt 26 km/u dus goed bij te houden. Als we naar de Hoek rijden worden we, met veel andere brommers, aangehouden door een motoragent. Klaarblijkelijk is het pad langs de Waterweg verboden voor gemotoriseerd verkeer. Met een waarschuwing komen we weg. De rit gaat terug naar Maassluis waar we ieder ons weegs gaan. Er worden 36 km afgelegd.

Geen opmerkingen: