maandag, juni 29, 2009

Wat extra kilometers en een trol in een 4wd


Nadat ik Tirreno parkeer bij IVENT, graai ik naar mijn toegangspasje. Tevergeefs... Ook geen rijbewijs meegenomen.... Dat betekent terug naar huis. Onverwacht wat extra kilometers: na 19,5 kilometers mag ik aan het werk.
's Middags is het schitterend weer, zon schijnt en de wind waait niet al te hard N3/4.
Als ik bij Schiedam een smal weggetje pak, wordt mijn goede humeur verziekt door een trol in een 4wd. Ze reed op mij af, met een nog bredere paardentrailer. Ik stap af, de muts rijdt zonder blikken of blozen door zodat ik de berm in moest springen, slechts luttele centimeters van de sloot. En dat terwijl ik nog op de auto sloeg om aan te geven dat dit niet ging lukken. Als ik die trol nog een keer tegenkom....
Een kilometer of 10 verder ben ik weer in een betere bui en rond het tochtje af: 41 km in 27,3 km/u

Geen opmerkingen: