zaterdag, mei 30, 2009

Warme benen


Terwijl ik dit schrijf heb ik nog warme benen van de rit van vanmiddag. Ik kon redelijk door de wind heen trapppen. Deze was NO4/5. Al snel na vertrek moest ik aan de bak, richting Vlaardingen en Schiedam was nm de NO richting. Maar het zonnetje scheen en de wind is wel harder geweest de afgelopen periode. Bij Schiedam spot ik de ooievaar weer. Blijft een fraai statig dier om te zien. Opvallend, in ieder geval voor mij, is het grote aantal visdiefjes wat ik tegenkom dit jaar. Zowel langs de Waterweg als meer landinwaarts. Ook spot ik nog een zwarte zwaan bij de stormvloedkering in de Waterweg. Als ik vlak bij Maassluis ben zie ik ook dat de Furie uitgevaren is.
Tevens blijk ik aardig doorgetrapt te hebben; 58.5 km in 29,3 km/u. Dat verklaart de warme benen :-)

1 opmerking:

PeterK zei

Had je niet gewoon een zwart broekje aan en daardoor warme benen van het zonnetje? :-)