zondag, mei 24, 2009

Vader en zoon


Vandaag rijden Bram en ik de Kortenhoftocht van 40 kilometer. Tegen 11 uur zijn we zover. Na het ophalen van stempelkaart en consumptiebonnen rijden we langs bekende wegen voor Baksteen en zoon naar Schipluiden en Vlaardingen. Bij Schipluiden komen we een ander jeugdlid van de Coureur tegen, Thomas, met zijn pa. Bram en ik babbelen gezellig en wijzen elkaar op het opgroeiende vee waar we langs rijden. Als ik hem wijs op een leuke meid met een bikinitopje aan zegt hij dat hij nog geen interesse heeft. Als ik hem zeg dat dit wel gaat komen antwoord hij bevestigend :-)
Als we gestempeld hebben in Vlaardingen rijden we langs fraaie polderpaadjes welke ik nog niet kende. Dan pikken we weer een bekende route op, en hobbelen we naar Maassluis.
Bij Kortenhof pikken we de goodiesbag op. Bram is in zijn sas met de pet.
Thuis mag hij na het douchen ff achter de PS3. Eerlijk verdiend :-)
De 42 km werden in 22 km/u afgelegd.

Geen opmerkingen: