zaterdag, april 04, 2009

Ardennen


Ben ff uit de roulatie geweest door een griepje. Net weer op de been reis ik af naar de Ardennen. Met een aantal voetbalmaatjes ontvluchten wij de realiteit door drank en spelen. Een der spelen is een stukje fietsen. Nu zijn de Ardennen een hele leuke speeltuin voor klimmers, maar dat etiket hebben de meeste van ons niet. Len, Dick en Baksteen zijn als eerste vanuit La Roche op de top.

De rest komt later, sommige naast de fiets. Hier ligt een uitdaging voor komend jaar! Als we vervolgens naar ons huisje rijden, demareer ik op een kort klimmetje. Uiteindelijk kan alleen Len aanpikken.
Terug ga ik er weer vandoor, in de afdaling wordt ik niet meer bijgehaald. Gelukkig maar, ik heb een reputatie.. Als ik hier terugkom hoop ik wat meer lucht te hebben, en mijn eigen fiets.

Geen opmerkingen: