zondag, april 26, 2009

Schaap op het droge en gegeven paard....


Het is half 7 en gelukkig droog na een natte dag. Het is ook stil op de fietspaden, men zit achter het bord of kijkt naar Studio Sport. Op het gemakkie rij ik rond, er staat weinig wind: NW2. Bij Schipluiden staat een lammetje op het fietspad. Een zwarte kont doet vermoeden dat het beestje door de sloot gebanjerd heeft. Ik bel aan bij de dichtstbijzijnde boerderij. De boerin bedankt voor het waarschuwen en weg ben ik. Onderweg kom ik nog een joekel van een buizerd tegen. Deze roofvogel wordt bijna net zo normaal als een huismus.... Als ik einde Waterweg bereik, voel ik het achterwiel wat vreemd reageren. Even later maak ik een redelijk scherpe bocht en ga zowat op mijn plaat. Weer een afloper... Het bandje van Ed heeft het 100 km volgehouden. Maar een gegeven paard.... Gelukkig ben ik bijna thuis. Morgen gooi ik er een nieuwe binnen- en buitenband om. Ik ben er klaar mee.
47 km in 26.5 km/u

Geen opmerkingen: