zaterdag, maart 15, 2008

Eindelijk fietsweer!


Een mooie dag om te fietsen vandaag! Met Jim fietste ik naar Vlaardingen, waar hij gitaarles volgt. Bij de Vlaardingse Vaart namen we afscheid, ik pikte hier mijn rondje op. Via Woudweg en Kandelaar reed ik naar Berkel. Daar verkende ik wat nieuwe weggetjes. Terug bij de Kandelaar vervolgde ik de rit naar Delft, Schipluiden en Maasdijk. Nu was ik dicht bij huis, maar sloeg rechts af, richting Hoek van Holland. Langs de Waterweg reed ik terug naar de Stormvloedkering. Na drie beklimmingen vond ik het welletjes, en reed binnendijks terug naar huis. Wind Z3/4 Er werden 68 km afgelegd in 24.1 km/u. De eerste 8 niet meegerekend (samen met Jim) komt het gemiddelde op 26.4 km/u. Voorspelling voor morgen is uien, maar ik ben van plan mij daar niets van aan te trekken. Er moet gefietst worden!

Geen opmerkingen: