zaterdag, januari 22, 2011

Langs de Kandelaar


Tirreno is terug van de fietsenmaker, tijd voor een test. Bij vertrek denk ik nog wat te horen. Een mens wordt wantrouwig van een achterwiel wat herrie maakt :-) Maar deze rit blijkt het achterwiel zich stil te houden. Eerst schiet ik langs de Waterweg het Lickebaertbos in, om de doorsteek naar Zuidbuurt en Broekpolder te maken.
Dan de bekende Woudweg, en via de recreatiepaden naar de Schie. Langs de Kandelaar naar Delft, Langs de Tandhof naar Schipluiden, via de trambaan naar Maasland. Langs de Gaag zie ik honderden gansen airborn. Natuurlijk geen camera meegenomen.. De Gaag wordt gevolgd tot ik de dijk oversteek en richting de Schenkeldijk fiets. Deze volg ik tot de Waterweg waarna ik tot Dirkswager flink doortrap om vervolgens rustig uit te rijden naar huis. 41.2 km in 26.2 kmu. N4 en 6 graden C.
Het was lekker fietsweer, de weg was nog wel smerig zeker na de regen van vanochtend.

Geen opmerkingen: